niedziela, 27 listopada 2011

;o;o;o

Dobry Wieczór. ;)

Jak wam miną tak krótki weekend.
Bo ja nie narzekam .
Piątek ... bez rewelacji ..
Sobota: Zakupy , sprzatanie..
Niedziela : Rodzinny obiad , Odwiedzenie rodziny.;)
Dlaczego tak szybko mineło ;((
Nie może być tak , że weekend trwa 5 dni a nauka 3... moim zdaniem byłoby tak o wiele lepiej . ;PP

Kurczę. Miałam się odchudzać.. ale miałam gości i jest godzina 22.15 a ja zrobiełam sobie w mały kubeczek płatki ... czy to grzech ? xD

no a do tych co mówią , że nie mam się z czego odchudzać... są w ogromnym błędzie. ;PP
65 kg u 15 latki . to troche sporo .
Grr. nienawidze mówić o swojej wadze.. robie to pierwszy i ostatni raz .xD
No to .
Kolorowych koszmarów życzę.
i udanego poniedziałku ... w nudnej szkole < oprócz przerw > xPP
<33 kocham pa ;*




z Packą <3  Wracaj do zdrowia Czubie <3





Przychodz do szkoły bo mi się nawet jutro wstawać nie chce na myśl , że bedę sama z chłopakami siedzieć...
Chociaż ... hmm.. Darek . ;D. 
haha.. dobra jednak mi się chce wstać.. 
I tak Cię Kocham <3. 

Nie bij za zdjęcia ;*



5 komentarzy:

  1. Śliczny blog:)
    Fajne zdjęcia:))
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hłe hłe to udawaj , że brzuch czy coś . mraaaułć :-*
    wpadnij do mnie z matmą bo wiesz , nie czaję nic jak patrzę . lov ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaah. te oczy na ręce są super :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to zdjęcie z łapami! :)

    OdpowiedzUsuń