środa, 21 grudnia 2011

już czwartek ;o

łaa.. ale ten czas  szybko mi leci . ;o
jutro czwartek . i przeglad kolęd. ;o . spiewam ,,kolęda dla nieobecnych "  z Dominiką.
a  jak się pomylę ;o  masaakrra.
mam cykora troochee. xDDDD
w piątek opłatek harcerski a sobota Wigilia <3333333 aa kocham , kocham , kocham <3
u mnie już wielkie przygotowania do świąt !.
Tato już przyniósł choinkę . W tym roku będzie żywa.
jak mamuśka ją ubierze to zrobie zdjęcie i Wam pokaże. Jest na prawdę śliczna. ;d
uchodowaliśmy ją na własnym podwórzu xDDD  hehe ^^
no to nie zostaje mi nic innego jak życzyć wam :
Miłych , pełnych radości , ciepłych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia <333




dzisiejsze wygłupy w wc <3


8 komentarzy:

  1. Uśmiechnięta dziewczyna,bardzo ładny widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. guśka , dzięki cwelu i nawzajem.
    a jak się pomylisz to ten Ola zaśpiewa

    OdpowiedzUsuń
  3. przewodzenia w śpiewaniu kolędy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ta magia świąt, już się doczekać nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń