poniedziałek, 30 stycznia 2012

-17 stopni.

Brr. jest straszliwie zimno.
a ja o 7.30 wybrałam się do miasta. i z buta szłam od TESCO do Rozwadowa ( jakies 2km.)
W taki mróz. bo Pacce się ortodąty zachciało . : PP
nie czuję nóg. Teraz siedzę w Domku ale i tak mi zimno :((
Ferie a taki mróz . grr. ;//
Tylko ja mam takie szczęście ...
w ogóle nie mam humorru ;/. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
Wczoraj był przegląd kolęd. ( ale nie na miejsca )
i nawet ładnie mi wyszło . w 1 zwrotce sie troche zaciełam a pozniej to już było fenomenalnie ;*
Pozdrawiaam z Mroźnej Woli <33



wczorajsze pazurki <3 


KURWA  ! Kocham Cię Idioto ! <3


6 komentarzy:

  1. ja nie wytrzymałabym iść w taki mróz i to 2 km ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zimno, zimno.
    A ja musże do sql chodzić ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam pecha zimno zimo u mnie jest ok -28 stopni w nocy także jest nieźle : D

    OdpowiedzUsuń
  4. : )
    Obserwacji zapomniałam dać ;)) Nadrabiam zaległości : P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 kilometry w taki mróz. nigdy!
    pozatym fajnie ze na ferie jest tak mroooźnie mm, prawdziwa zima!
    fajne paznokcie ^^
    zapraszam! dodamy?:>

    OdpowiedzUsuń