niedziela, 22 kwietnia 2012

osiemnastka

siemaneczko ; 3
wczoraj byłam na osiemnastce u sąsiada. 
Ehhh.. było ciężko....  jest ciężko :P hha ^^ 
ale wybawiłam za wszystkie czasy :D 
o 3 rano wrocilysmy do Packi i poszłyśmy spać . 
rano się budzimy a ja na jej stole wódke widzę :D haha
ale to oczywiscie było złudzenie : D
moje oczy chyba się przyzwyczaiły do tego widoku ; dd 
tanczyłam z wszystkimi chlopakami :D <yea> 

co do Michała ... to nie wiem co z tego bedzie. 
Jakos ostatnio nie mam z nim dobrego kontaktu. 
moze jutro przyjdzie na moje przedstawienie . nie zobaczymy . 
Teraz tydzien wolnego bo testy <jupi> 
powodzenia 3'cio klasiści <3 

sąsiedzkie <3 haha ^^ 


4 komentarze:

  1. fajnie, że się wybawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ciekawe masz wspomnienia;p
    Widzieć wódkę! hahaxD
    Świetnie wyglądasz;)
    A może jednak coś tego będzie, trzymię kciuki żeby przyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeszłabym się na jakąś osiemnastkę, albo ślub ^^ już nie długo czeka mnie impreza za imprezą ♥ xd
    Fajne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywne zdjęcie..:D
    Dołączam do życzeń ''powodzenia'' - będzie wszystko z tym panem michałem w porządku, zobaczysz! Musisz tylko uwierzyć w to, jak Ty w to uwierzysz to i cały wszechświat również ^^

    obserrwuję, bo blogasek świetniasty.. hahah xd)

    OdpowiedzUsuń