niedziela, 22 maja 2011

~nareszcie!!~

W czoraj [tj. 21.05.11 o godz 17.18.]. On <3 Zapytal sie mnie ..<wiadomo o co chodzi>  <33.
Yeaa.. ; D
wachalam sie nad odpowiedzią... alee zgodziłam się.. Jak on to powiedziiał ,, zobaczymy co wyjdzie". ;D. hehe. ^^
Dzis bylam na Meczu .; D. hehe.. Po czeŚci byly nudy.. ale jak zaczą deszcz padać to bylo nawet spoko .;D
Stałam z Adriankiem .:** .
Miło było .; DD .
Packa łaziła z Agatą. ; / .
Ktora ubrała sie po prostu zajebiscie.. kutfaa dekolt po pepek. haha ^^ . zenada.; D
ale jak sie nie ma czym swiecic to sie cyckami swieci..;  D . haha ^
POzdrawiaam <33333




2 komentarze:

  1. Wyróżniłam Cię w konkursie Sunshine Award, wejdź na mojego bloga-tam masz dalsze wskazówki (onthefloor14.blogspot.com). Pozdrawiam <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia kochana <33

    OdpowiedzUsuń