sobota, 28 maja 2011

~skype~

Co Do Adriana. To chyba czuje to ,,coŚ"...
Już nie jest mi tak obojętny jak wczeŚniej .... czy to cos znaczy ? ;>
W czoraj rozmawiałam z nim na Skypie <3 było słodkoo ... Dzis chyba wpada do mnie ON i KAROLCIA bo u mnie nocuje. ;D . i w Niedziele Adrian ma mnie gdzies zabrać ... na jakis wieczorny spacer czy cos... ;D.
hahaha Romeeoo .; D:**
Nie mogę się już doczekać.
Dzisiaj miałam z KArolą jechać na Lipe do kumpeli i kumpla.
Ale niestety pogodaa sie zepsuła i psssiikuuuss. ; D
No to ja ide ogarnąć w domku. ; **
Blessss.. <33





7 komentarzy:

  1. Fajnie masz,że masz takiego Romea ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki Romeo ;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. a ty julia !. ;3
    moze wtedy sie pocałujecie ?. ;***
    mrauuu <33

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuu ;**
    jak to ?. i nie jestescie jeszcze razem ?. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak ;PPP
    oczywiście jak zawsze zamulam ;PPP
    nawet nei wiedziałam, z jesteście razem, bo niedawno pisałaś, ze to tylko twój kolega ;DDD
    no to szczęścia życzę ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. nmzc. ;3
    weź go pod pantofel ;PPP

    OdpowiedzUsuń