czwartek, 16 czerwca 2011

6 dni :*

Słuchajciee.;D. 6 dni i Wakacje.;D
chociaz ja juz je mam bo nie chodze do szkoly. ;D 
alee od Poniedziałku to totalnie olewam wszystko .;D <33.

JeŚli chodzi o Adriana. ;D
Wkurza mnie dosc czesto. ... bo jakbyscie sie czuly idac z chlopakiem patrzysz na niego a on chamsko patrzy w innej dekolt. ;/. A pozniej dziwi sie ze zla jestem. ; /. Yy..  sammoo too no niee ? ; /
Gr.. ;D
oo..;d.Ostatnio poznałam takiego Damiana. ;D. Alee ciacho .;D. nawet poprosił mnie o nr. GG :D 
Mm.. kliikam z nim.;D
alee. wątpie czy cos..  ten teges. ;D .
Ale na nic nie licze. ;D 

No too bayy Bloogeerki <333333333




3 komentarze:

  1. tak !! jak ja się nie moge tych wakacji doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam serdecznie na mojego bloga, który ostatnio przebrnął przez małą przemianę. znajdziecie tam sporą dawkę outfitów, recenzji kosmetyków.

    www.oldcool-ada.blogspot.com
    pozdrawiam i całuję, Ada ; *

    OdpowiedzUsuń