niedziela, 31 lipca 2011

no i po obozie / . Bartek ;*

w srode o 24 wrocilam z obozu.!
bylo troche do dupy. ! ; /.
w pierwszy dzien lazenie po gorach  11 godzin ..
w drugi 6 godz. masakra. ; /
dodam teraz pare zdj..
ale za nim opowiem wam historie z Bartkiem .:D

wchodze na fesja na tele na obozie patrze a tam zaproszenie od Bartka :D
i wiadomosc ,,znamy sie"?
ja sobie mysle...kurde zaprosil mnie a pisze czy sie znamy jakis dziwny. ; D
weszlam w jego galerie. patrze ładny look na wiek : 17 lat:D
mysle ,,woow jaka ze mnie szczesciara" :D i jest z niedalekiej okolicy .;D
aaaaaaaaa..<3
i tak pisalismy. na fejsie.
pozniej dal mi swoje GG. i aktualnie jest w Angli ale przyjezdza pod koniec tyg. i wbija do mnie .:D
aaaaaaaaaa..<3. Słoodkoo <3.

kurr.. choraa jestem :( .
wczoraj mialam 38 stopni goraczki :(

a teraz zdj : P

oboz:P








i Bartek <3

ten od prawej :P 1 :D 









2 komentarze: