wtorek, 2 sierpnia 2011

fałszywi

Mam rozkmine !
nad fajszywymi przyjaciółmi !
Zawiodłam się ostatnio na mojej kumpeli. Karolinie , która dziwnie sie zachowuje w obecnosci kolegów/kolezanek z Lipy. Ale ona juz znalazla sobie Psiapsiółe Karolinke .; /.
WtF ? ;/..
A ja Postanowiłam odnowic przyjaźn z Patrycją i mysle , że mi się uda <3. kocham cie wariacie :*

Ale pomyslcie ilu ludziom mozecie tak bezgranicznie w stu procentach zaufać ? hmm..?
chyba niewielu... Własnie tak teraz mysle i niewiele mam takich osób. Bo zazwyczaj jak sie komus coś powie to od razu wyjdzie to poza krąg osób ,które o tym wiedzą.. Wiem może też nie byłam lepsza ale objecuje poprawe ! . teraz jak mi ktos powie jakis sekret to go dotrzymam <3 objecuje !
Albo jak jest z obgadywaniem . Kazdy napewno w Swoim życiu kogoś obgadał prawda?.
ja też i to wiele wiele razy :) ale tylko tych którzy na to zasługiwali :D
Mniejsza o to .! . Chociaz mówi się , że obgaduje się tylko te zajebiste osoby. !
ale ja mysle , że to jest tak , że jak ktos komuś zazdrosci w tedy o nim gada w większym kręgu jaki to on jest zły itp . Czyz nie jest tak ?! .
Nie wiem juz co o Tym myśleć. ! .
No to tyle moich aluzji ! .
Prosze o komentarze co o tym myslicie i jak sprawdzic , że mozna komus zaufac .:)
kocham Was <3




Z Patrycą <3


ekipa. przed skeczem ! :D


Patuś.<3. i ta słynna ses na Goliszowcu :*:P
Pamietasz głupku ?<3



3 komentarze:

  1. Tym,którym możemy ufać na palcach 1 ręki możemy policzyć,niestety ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, tak to teraz jest;]
    ____________________
    hahaahh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Na pewno się uda ;*

    OdpowiedzUsuń