środa, 30 listopada 2011

Dziękuje Przyjacielu ; *

Przeczytałam Dziś 2 notki na fotoblogu Karolin , które dały mi dużo do myślenia.
Tak sobie myślę , że niektórzy nie mają przyjaciół , nie mają się komu wygadać , nie ma ich kto pocieszyć.
I dopiero teraz doceniłam to jaką przyjaźń pełni ważną role w moim życiu.
Patrycja . Zawsze jest przy mnie kiedy jej potrzebuje. Kiedyś Miałam strasznego doła ...powiedziałam jej o tym i nie minęło 5 min jak była u mnie z Picollo . ;* Kocham Cię wariacie ;*
Wiem , że często się na Siebie wkurzamy i docinamy sobie na wzajem .. Ale każdy ma jakieś wady .
Mimo To myślę , że nie powinnyśmy się już kłócić , docinać sobie. Pomyśl ile jest fałszywych mord , które razem możemy zniszczyc... które tylko czekają aż nasza przyjaźń się rozpadnie . No pomyśl.! Nie będę wymieniać bo wiesz... Musimy się trzymać razem kochana  . ; * I Dziękuje Ci za wszystko co dla mnie zrobiłas.
Może nie jestem za wspaniałą przyjaciółką ... ale tyle razem przeszłyśmy tyle przeżyłyśmy , tyle skłamałyśmy :D
HaH. ^ ^ np. W twoje urodziny noc w namiocie na nieznanym polu. ;o . ,, Mamo śpie u Packi " ,, Mamo śpie u Agi " :D haha .^^ i nie wydało się .;D Myy too jesteśmy.. <3
Jesteś Dla mnie bardzo ważna pamiętaj o tym ;**








Pac <33333






4 komentarze:

  1. te zdjęcia są strasznie -.-
    i jakie stare -.-
    a co do , opisu to mraśnie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, trzeba doceniać przyjaciół i pielęgnować naszą przyjaźń jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak wql. to zazdroszczę Ci takiej przyjaciółki ;d

    OdpowiedzUsuń