środa, 7 grudnia 2011

Tarnobrzeg. ;D

siemka.;d
własnie wróciłam z pizzy z Tarnobrzega  z Michałem Tomkiem i moją mamą .;d
haha dać chłopakom jedną pizze a gorzej niż dzieci ;d
łehehe. .^^ idioci .;d
jutro nie ide do szkoły.;d robimy sobie dzien wolny ;D hah ^^
z Darkiem są postępy. ;d  dzis w szkole nie ogarniałam Darek mówi do mante ,, Twój tato robił Cię sutem"  a ja się odwracam i do nich ,, kto ma za krótki sweter ? " ;d haha .. mówią na mnie ,, Mistrzyni w ogarnianiu" ;D  haha .^^ kocham Was. ;**
ide na tap madl ;D
pa <33



Michał .:


Tomuś ;*



gorsi niż dzieci ;* 
i tak Was kocham ;** 
Packa następnym razem jedziesz z nami ;* <3


5 komentarzy:

  1. też dzisiaj zostałam w domu, zresztą wczoraj też i jutro też zostanę. chorobam ;\ kaszel i katar. zapraszam do siebie w wolnej chwili + obserwuję http://nika--bloog.blogspot.com. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przystojniacy!
    +zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cwele głupie :*
    no pewnie ze jade z wami :*

    OdpowiedzUsuń