niedziela, 19 lutego 2012

naiwna czy zakochana ?

jak mówi tytuł posta. Zastanawiam się czy jestem naiwna czy zakochana ?
A może zakochanie współgra z naiwnością ? ;>
Piątek i Sobote spędziłam z Nim. < jako z przyjacielem i z przyjaciółmi >
ale mimo wszystko i tak moje serce biło jak głupie.
Dziś do mnie napisał ;o . Gdy tylko pojawiło się jego imię w prawym dolnym rogu zaniemówiłam o.O a za razem byłam tak cholernie szczęśliwa <3
Na zakończenie rozmowy napisał mi ,, Dobrej nocki ;*** <3 "  i teraz się tym jaram . JPRDL . Głupia jestem Wiem . xD
Jutro szkoła i dyskoteka .; ))
Wczorajszą noc spędziłam u packi i gadalismy z jakimiś anglikami na ChatRoulette .; ))
Śmiaaniee . < 3
A jak wam miną weekend? ; >

Danbo <33



2 komentarze:

  1. W weekewn miałam duskoteke i było naprawde fajniea ty opowiadaj jak tam u cb . :D + zapraszam do nas :d

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że każda dziewczyna jarałabym się gdyby tak do niej napisał ktoś kto wpadał jej w oko ^^

    OdpowiedzUsuń