środa, 29 lutego 2012

potrzebuję Cię wiesz ?

Kiedyś się z Niego wyleczę. Może nie na pstryknięcie palcami, może nie po tygodniu, ani miesiącu. Czeka mnie wiele pustych dni, w których wciąż będzie się pojawiać jego twarz. Nie mogę wykreślić Cię ze swojego życia, zbyt wiele mamy ze sobą wspólnego. I nie powiem też 'jesteś w moim życiu zbędny'- bo nie jesteś. W gruncie rzeczy nikogo nie potrzebuje bardziej niż Ciebie...potrzebuje abyś codziennie mówił mi , że mnie kochasz , potrzebuje abyś przytulał mnie nie tylko gdy tego tak bardzo potrzebuję . Bo przytulanie jest fajne . Szczególnie jak się jest w twoich ramionach jest w tedy tak bezpiecznie i czuć to ciepło , troskę . Wiem , że już nigdy nie przytulimy się tak jak kiedyś . Wiem , że ty znalazłeś już sobie inny obiekt westchnień , ale mimo wszystko ja się nie poddam . Bo jakaś nadzieja we mnie jeszcze nie zgasła ... do czasu . : > 
eh.. ostatnio wszystkie moje dni wyglądają jak piątek 13'ego . Nie mam jakoś ciągle humoru , nie mam ochoty na zabawę . Jeszcze dziś babcia trafiła do szpitala. Grr. :c teraz tylko słuchawki na uszy i świat należy tylko do mnie. 
idę zbierać się do szpitala.





od tyłu : Packa , Ja, Klaudia , Ania <3


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. aa < 3 jak bede tam studiować to cię odwiedzę ;DD

      Usuń
  2. Zajebiste zdjęcie, oczywiście dlatego, że ja je robiłam ;d <3 ejej, wypady do stw a mnie to nie weźmiecie ;c co to ma być? ;*

    OdpowiedzUsuń