czwartek, 9 lutego 2012

łyżwy

siemka ;d
dziś byłam na Łyżwach . ehh. to był spontan . x D spontany są najleepsze . ; )
noo i poznałam Anete i Dominike <3
hehe . faajnie było . w końcu pod konieec ferii zaczyna się coś dziaać .; d
Jutro przywitam moją kuzynkę <3 będzie u mnie na weekend.
suuperr . 9'cio letnia dziewczynkaa w domu. woohoo.. czego chcieć więcej ? ;>
No to teraz zdjęcia z łyżw <333

od prawej . : Ja , Aneta , Packa <3



od prawej : Domcia , Aneta , Packa <3

dzisiejszy wypad udany w stu procentach ;*



.chciałabym tylko żebyś wiedział, że się starałam.

6 komentarzy:

  1. super zdjęcia z przyjaciółkami :]]

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jeździć na łyżwach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo spontany sa najfajniejsze ;D i lyzwy ;D aczkliwkie nie umiem na nich jezdzic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jak ja kocham jazdę na łyżwach! ;)
    mnie ferie się zaczynają właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń