niedziela, 29 kwietnia 2012

bierzmowanie

Agnieszka Julia :) 
Fuck yeaa. ; d
Psalm mi wyszedł bardzo dobrze ; dd

dziś byłam na meczu. Był też Michał ..
ale nie podszedł . 
On chyba woli moją przyjaciółke. 
To jest straszne. 
Kiedy chłopak który ci sie podoba zarywa do twojej przyjaciółki .
Już lepiej jak zarywa do laski , której nie znam.;/ 

Idzie lato.
a ja wstydzę się założyc krótkie spodenki ;|
trzeba coś z tym zrobić .
jak narazie udało mi się zrzucić 3 kg :) jest dobrze :D




mój fotoblog :) wchodzcie :)

8 komentarzy:

  1. chętnie Cb zaczepię do obserwatorów, bo spoko fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wstydź się :) Tak, to straszne, ale będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. W żadnym wypadku nie :D jestem brzydka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, a może to tylko złudzenie, że mu podoba się Twoja przyjaciółka?:) Nie trać nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to faktycznie złudzenie, jeśli to twoja przyjaciółka to pogadaj z nią szczerze i zapytaj się czy ona coś do niego czuje itd. Może nie wszystko jeszcze stracone!

    Ładne imię wybrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że psalm ci się udał :) a pokazywać nogi nie masz się co wstydzić! ;)

    OdpowiedzUsuń