sobota, 5 maja 2012

Zakopower - impreza

siemaneczko ; )
Dzisiaj jadę na ,,dni otwarte Stalowej Woli " 
Będzie tam zespół ZAKOPOWER . 
nie przepadam za nim , ale bede darła morde ,,pójdę bosso" :D haha
Dzisiaj rano bylam w sandomierzu po rower  a pozniej w Stalowej:) 
oby tylko dzis nie było burzy jak przez 2 ostatnie dni ;d

Dzisiaj michał bedzie na dniach <3 fuck yeaa.*.* 
taaak mi się nudzi strasznie -.- 
w poniedzialek do szkoły. 
wam też się nie chce tak jak mi ? ;> 


3 maj.:)
ja w sukience o.O 
i moje grube nogi. :O:O

z packa <3

4 komentarze:

  1. Ooo:) Nie są aż tacy źli:) Haha. Pójdę boso;p Chyba każdy by darł morde;p

    Przesadzasz! ładnie wyglądasz w spódniczkach i sukienkach:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez się nie chce iśc do szkoły :(

    Nie masz grubych nóg ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tez nam się tak nie chce ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chyba nie widziałaś grubych nóg. :)

    OdpowiedzUsuń