niedziela, 29 maja 2011

~Mmm..~

Było miło. ;D
Poszłam z KArolcia się przejść .. później Wbił Adriaan niestety z Michałem < ale to takie ciche wkurzajace dziecko , nie zwracałam na niego uwagi>.. Oglądalismy jakis zboczony film .; D hahaha. ^^ . Zbooczuuchyy ;D
Później Karoolciaa poszła a wiec poszlismy ją odprowadzic i wstapilismy po drodze na Most. ;D
Michał miał Markera wiec zaczelismy sie podpisywać i w ogolee. ; D ... Ziaanie .;d
Wieceejj taakiichh duuurnyyych akkcjjii . <33
Dzisiaj z nim bede gadać znów na skypie .<3..
Jutro Szkoła :( . Wam Tez się tak nie chce jak mi .?
Jeszcze 25 dni .;D. Wakaaccjeeee.. <333 .
Dam Radee...... Chyyybaa .; D
Zwaariuujeee .<33 .
Łiii .; DDDDDD



 <--- moje dzieło.:D




2 komentarze:

  1. ja niedługo zwariuje, ja chce już wakacje !. <33
    to dobrze <3333
    jak dla mnie ogar jest głupi oO'
    no to było ciekawie,
    oj oj ;PP nieładnie tak pisac po mostach ;DD

    OdpowiedzUsuń