sobota, 4 czerwca 2011

~what's upp .;D ~

hey . ;D. U mnie Pozyytywnie . I ładna pogoda i w tych sprawach tez sie układa. ; D
nie wiem jak u was ?:D
hehe ^^ .
Dzis misiek ma uroodziny.  :d . zaraz do niego zadzwonie i zaczne mu spiewac sto lat. :D . haha . ^^ .
Ostatnio duzo cZasu spędzamy ze sobą.  Chodzimy dość często na spacery. :D. gadamy na skypie .:P:D.
Ooo..  wczoraj byłam z nim na spacerze .:D.  Mmm....<3. słoodkoo było .;D .
On jest takii czuły . :D. aaaaaaaaaaa ... <3.
Tak samo Karoolci zaczęło sie układać po raz 3 jest z Bartkiem .;D .
Szczęscia Robaczki ; * <3






8 komentarzy:

  1. świetny blog oraz zdjęcie;d

    zapraszamm serdecznie do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ułoży się . :D
    u mnie jst już wszystko dobrze . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, nie moja wina,z ę on jest niepełnosprawny Oo' to wina mych rąk !. ;PP

    no, no ciesze sie, że tb sie układa ;DD
    mi nie za bardzo -.-'

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ładna pogoda:)
    ładne zdjęcie:P

    zapraszam do mnie,nowa notka :

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nowy wpis zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tajemnica ;D normalnie przepiłam tylko kółeczka a później spinacz

    OdpowiedzUsuń