poniedziałek, 28 listopada 2011

Poniedziałek .;/

hej ;P

jak tak czytam po blogach to nikomu się nic nie chce.
heh .. dziwny zbieg okoliczności bo mi tez :P
;D .
Przyszłam ze szkoły ... zmęczona całym dniem . zaczęłam ogladać Tv  a tuu jeeeb mnie juz nie ma... zasnełam .
Nawet nie wiem kiedy .  . ;P
Obudziłam sie okolo 15.30 . zjadłam obiad. i zaczełam robic lekcje.
od 16 siedziałam w książkach ..
Jest tak ciężko , że aż po ciotke zadzwoniłam żeby przyjechała i pomogla mi troche.
Siedziała 30 min..
Później musiałam się z tym zmagać sama . do 19 siedziałam ...grr..
To jest chore.. żeby tyle było nauki .
Nawet nie mozna chorej przyjaciółki odwiedzić . : / .
Jaa jebiee. .
Ale muszę ostro się wziąć za nauke bo jeszcze miesiąc i będą wystawiane zagrożenia. ;P upss. .

Eh.. ostatnio była afera w szkole . bo Chłopaki smarują klamki szczotą do klopa. a Bielowa przykleiła podpaske < niezużytą > na lusterko u dziewczyn i chlopaków.. i u nas w łzience było czuć fajki .
I Dyro powiedział , że założy monitoring na korytarzu i w  lazienkach .
masakra. Jak my czasem 20 dziewczyn jak sie przebiera na W-f  sa tylko 2 ubikacje reszta przebiera sie na korytarzu no to samoo to . ; /. <lol2>
Bedzie oglądał nasze gołe tyłki .;d
hahaha.. ^^
ide w kimono. bo zasypiam na siedząco.
pa <3



zdj z kamerki więc troche niewyraźne.




<3



3 komentarze:

  1. o ja pierdole -.-
    a patyśka może pójdzie w pon do sql hłehłe ^ ^
    i może w niedziele pojdzie do kościoła ;D
    hłehłe mi też się nic nie chce .
    a zdj meeg a<3

    OdpowiedzUsuń