piątek, 25 listopada 2011

i tak być musi.

witam :D 


jak u was kochani.? bo u mnie może być .. W Środe byłam na piłce ręcznej w Mielcu . Wczoraj miałam impreze Andżejkową w szkole . I było bardzo pozytywnie . 
Wczoraj Darek był taki jakiś inny wobec mnie . Taki "czuły " hehe ..;d 
ogólnie razem wariowaliśmy na przerwach.. i juz 2 osoby pytały się mnie czy z nim jestem ;D
To chyba dobrzee : D

Byłam Dzisiaj u Packi . Ale odniosłam dziwne wrażenie , że chciała sie ze mna tylko zobaczyć abym jej opowiedziała jak  w szkole , na meczu i nara.. 
Troche to było dziwne... takie krępujące..;/ 
nie nawidze jak sie tak zachowuje . 
no ale każdy ma swoje plusy i minusy. 

W szkole masakra.  dostałam dzis trzy 1. 
dwie z Historii i jedną z matmy za przepisywanie ćwiczeń ; / ghrrr..
Nienawidzę Szkoły...:( chcę Wakacje , Ferie ewentualnie Przerwę świąteczną ! 
Weekend. 
Padam :( 
pa ;-*





Siłownia w Mielcu.




No i mój kochany Tomuś ( Szaman ) <3
Wariat ; * 




Marcinek <33



Budzyń <33



Wariaci Moi . <3 
kocham Was debile ;-*




2 komentarze: