czwartek, 17 listopada 2011

miłość ?

Niektórzy mówią , że miłość nie istnieje .
ja jednak jestem innego zdania .
I chyba tej miłości doświadczyłam ... Ale chyba jest nieodwzajemniona.
No była przez 6 miesięcy.. tyle razem wytrwaliśmy:) . ale Mu chyba już przeszło .
Ale ja nie mogę się jeszcze pozbierać i raczej coś do niego czuje.
Byłam juz z Bartkiem po zerwaniu z Darkiem ale to nie było to samo.. nie czułam tego co do Darka.
Chodzę z nim do szkoły. a nawet prawie , że do klasy.. lecz on jest w  ,,A" .
I jak widzę , że jakas laska się do niego klei mam ochotę podejść i jej przyłożyć.. ale jak zwykle staram się to olewać z ogromnym bólem.
Ostatnio mi się wydaje , że w ogóle nie zwraca na mnie uwagi :(
Bardziej ... lepiej dogaduje się z moją przyjaciółką. To trochę boli widząc jak ją zaczepia , ,,obejmuje " .
Chociaż wiem , że nic z tego nie bedzie bo o ile sie nie myle on nie jest w jej typie . a ona w jego .. ale mimo wszystko .
Dziś w szkole nie mogłam się pozbierać.. grr... ostatnio Patrycja powiedziała mi , że mu się podobam i ze jak poczuje cos wiecej to mi powie.. no ale jakos nie chce mi sie wierzyć.. jakbym mu się podobała to chyba próbowałby zagadać itp . a tu nic.. dupaa.
Dziś ona z nim usiadła ja usiadłam troche dalej od nich . Patrycja mnie wołała ale nie chciałam tam isc .. nie lubie tak . i niby powiedziała do niego ,, Aga mnie nie kocha i nie chce tu przyjść "  a on na to ,, Ale mnie kocha i jak ja ją zawołam to przyjdzie " ... Nie zawołał.
i tak bym nie poszła żeby nie było , że mi zależy .. w ogóle nie chce zeby wiedział , że ja coś do niego .
Nie chce się ośmieszyć .




Darek <3 .!


a teraz troche głupich zdjęć z Tomkiem ;)






Tomek .<3 < przyjaciel > 



2 komentarze: