sobota, 26 listopada 2011

sobotnie rozkminy.

Dobry Wieczór. ^^

Tak sobie siedze sama w domu , bo rodzice na imprezie .
i gadam z cwelem Packą na GG .
i mamy rozkminy...
tzn.. zamierzamy coś zmienić  w swoim życiu .
Kiedy zacznie się wiosna będziemy codziennie biegać ... musze schudnąć....
Postaramy się akceptować ludzi takimi jakimi są... eh to bedzie trudne ale tak trzeba.
Nie możemy byc przez całe życie chamskimi laskami , które wszystko zawsze robią razem i mszczą się na ludziach ...
hmm jedno się nie zmieni.. bedziemy robic wszystko razem;-*
ejj. Packaa ale ja nie bede akceptowała jednej osoby...!
Bielowej !!
no bo jak mozna akceptować taki ryjj ...

nie dość , że się skurwia .. to jeszcze cwaniaczy ... ;/ 
a tak to ,, Aguś , Aguś" .. w dupe mnie pocałuj !! :PP



idę na tv. zobaczyć co jest ciekawego bo mi się bardzo nuudzii . i będę czekać na rodziców. 
kocham Was pa ;-** 




Patryś.


Agnieś <3 (ja)




My <3








3 komentarze:

  1. o ja , to moje rozkminy od wtorku . ja się z nimi podzielilam z twoją skromną osobą ^ ^ .
    boże ja chyba też nie zamierzam byc tolerancyjna i miła dla niej . o nie YAFUD ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, pozytywne zdjęcia :D
    i weź przestań, nie masz z czego schudnąć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaarodzo pozytywne zdjęcia .! <3 i jestem tu pierwszy raz , ale wnioskuję , że nie masz po co się odchudzać , nie masz z czego .;P + obserwujemy .? ;)

    OdpowiedzUsuń